ilmioamore

Livet som mamma till Liam

Ryggont...

Publicerad 2011-11-23 15:35:18 i Annika,

Är inte så skoj... Det är som ett tryck till vänster om svanskotan som sprider sig upp i ryggen. Har inte sovit speciellt gott i natt, men kunde sova på morgonen. Vaknade inte förens vid 12. I morgon ska jag infinna mig på vårdcentralen 8:00 pronto! För att få ett stödbälte utprövat, hoppas det blir bättre sen. Är så himla tråkigt att gå hemma och ha ont... Men jag är väldigt glad över att jag har mått så bra hittills under hela graviditeten, det hör väl till med lite smärta också. Det är i alla fall värt det, snart kommer min älskade lilla bebis ut. Längtar så efter att få mysa ♥
Ska nog försöka mig på ett lussebulls-bak i alla fall :)
PUSS

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-11-23 19:48:37

Har du slutat jobba nu Annika? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela