ilmioamore

Livet som mamma till Liam

Nedräkning...

Publicerad 2013-05-29 19:11:31 i

Till semestern har börjat! På söndag åker vi!! Det blir till att börja packa redan ikväll :) för i morgon tar jag och Liam tåget upp till ljungan och myser med mamsen i några nätter. Kommer tillbaka på lördag. I morgon händer en annan spännande grej för mig! Ska på jobbintervju! Pirr pirr i magen... Vad ska man ha på sig? Hur lagom cool ska jag verka?? Vilken aproach ska jag gå in med? Det här kommer gå skitbra känner jag på mig ;) Jo då! Inga problem! Eller? Tänk att jag har vart hemma i ett och ett halvt år nu! Det gäller att njuta av den sista tiden hemma tillsammans med min lilla skrutt som är helt galen i spårvagnar och bilar för tillfället... Brum! Brrum! Säger han :) bilderna är från dagens besök på öppna förskolan och hemma hos oss. Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela